2012-03-02

Realización de clips audiovisuales como estrategia de persuasión publicitaría, para difundir mensajes cívico ambientales, a través del programa Tiempo Real

Niño Domínguez, Gustavo Adolfo

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/828
Title: Realización de clips audiovisuales como estrategia de persuasión publicitaría, para difundir mensajes cívico ambientales, a través del programa Tiempo Real
Authors: Londoño Restrepo, Ana Milena, dire
Niño Domínguez, Gustavo Adolfo
Keywords: Programa Tiempo Real
Publicidad
Comunicación audiovisual
Advertising
Audio-visual communication
Issue Date: 2-Mar-2012
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/828
Other Identifiers: handle
Appears in Collections:Comunicación publicitaria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCP00006.pdf129.19 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.