2012-03-01

Investigación de hábitos de consumo de medios masivo, del segmento de jóvenes entre 15 y 18 años de edad, de NSE 4-6 en la ciudad de Cali

Morales Segura, Carlos Alberto

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/826
Title: Investigación de hábitos de consumo de medios masivo, del segmento de jóvenes entre 15 y 18 años de edad, de NSE 4-6 en la ciudad de Cali
Authors: Meneses Muñoz, Jorge Enrique, dire
Morales Segura, Carlos Alberto
Keywords: Publicidad
Comportamiento del consumidor
Advertising
Consumer behavior
Issue Date: 1-Mar-2012
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/826
Other Identifiers: handle
Appears in Collections:Comunicación publicitaria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCP00005.pdf829.98 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.