2011

La imagen de marca de dos marcas nacionales de prendas de vestir basado en el merchandising visual de sus almacenes

Gómez Castaño, Fabio Andrés

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/898
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: La imagen de marca de dos marcas nacionales de prendas de vestir basado en el merchandising visual de sus almacenes
Authors: Gómez Castaño, Fabio Andrés
Hoeré Johansson, Nadja Aletta
metadata.dc.contributor.advisor: Plazas Bermúdez, Álvaro Hernán
Keywords: Merchandising Véase Exhibición de mercancias;Display of merchandise;Trade-marks;Comunicación Publicitaria;Exhibición de mercancías;Marcas de fábrica
Issue Date: 2011
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/898
Appears in Collections:Comunicación publicitaria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCP00075.pdf885.09 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.