2010

Exploración del posicionamiento de la marca canal RCN entre los empleados de RCN Televisión S.A y su proyección hacia el público externo

Viveros Ramírez , Cristian Camilo

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/884
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Exploración del posicionamiento de la marca canal RCN entre los empleados de RCN Televisión S.A y su proyección hacia el público externo
Authors: Viveros Ramírez , Cristian Camilo
metadata.dc.contributor.advisor: Plazas Bermúdez, Álvaro Hernán
Keywords: Positioning (advertising);Comunicación Publicitaria;Posicionamiento (Publicidad);RCN Televisión
Issue Date: 2010
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/884
Appears in Collections:Comunicación publicitaria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCP00062.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.