2009

Análisis semiótico del contenido publicitario del comercial marca Adidas, para los juegos olímpicos en Beijing, pautado en el año 2008

Losada Quintero, Angélica María

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/879
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Análisis semiótico del contenido publicitario del comercial marca Adidas, para los juegos olímpicos en Beijing, pautado en el año 2008
Authors: Losada Quintero, Angélica María
Pérez Sánchez, Viviana
metadata.dc.contributor.advisor: Benavides Martínez, Jairo Norberto
Keywords: Trade-marks;Content analysis (comunication);Semiotics;Comunicación Publicitaria;Marcas de fábrica;Adidas;Análisis de contenido (Comunicación);Semiótica
Issue Date: 2009
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/879
Appears in Collections:Comunicación publicitaria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCP00057.pdf2.5 MBAdobe PDFView/Open
TCP0057A.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open
TCP0057B.avi2.22 MBVideo QuicktimeView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.