2011

Análisis histórico hermeneútico de la publicidad televisiva latinoaméricana de la década de los años 90: caso Pond's

López Delgado, Edith Nathalia

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/875
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Análisis histórico hermeneútico de la publicidad televisiva latinoaméricana de la década de los años 90: caso Pond's
Authors: López Delgado, Edith Nathalia
Serna Medina, Diana Marcela
metadata.dc.contributor.advisor: Millán Salcedo, Carlos Arturo
Keywords: Television advertising;Comunicación Publicitaria;Crema Pond’s;Publicidad por televisión
Issue Date: 2011
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/875
Appears in Collections:Comunicación publicitaria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCP00053.pdf2.76 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.