2011

Plan estratégico publicitario para la construcción de posicionamiento de la fundación Cultura Viva para el año 2011

Mazuera Navarro, Carolina

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/841
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Plan estratégico publicitario para la construcción de posicionamiento de la fundación Cultura Viva para el año 2011
Authors: Mazuera Navarro, Carolina
metadata.dc.contributor.advisor: Jiménez Cifuentes, Neil Rodrigo
Keywords: Positioning (advertising);Advertising;Trade-marks;Comunicación Publicitaria;Posicionamiento (Publicidad);Planeación estratégica;Marcas de fábrica;marca
Issue Date: 2011
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/841
Appears in Collections:Comunicación publicitaria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCP00040.pdf5.1 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.