2010

Investigación de hábitos de consumo de medios masivo, del segmento de jóvenes entre 15 y 18 años de edad, de NSE 4-6 en la ciudad de Cali

Morales Segura, Carlos Alberto

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/826
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Investigación de hábitos de consumo de medios masivo, del segmento de jóvenes entre 15 y 18 años de edad, de NSE 4-6 en la ciudad de Cali
Authors: Morales Segura, Carlos Alberto
metadata.dc.contributor.advisor: Meneses Muñoz, Jorge Enrique
Keywords: Advertising;Consumer behavior;Comunicación Publicitaria;Publicidad;Comportamiento del consumidor
Issue Date: 2010
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/826
Appears in Collections:Comunicación publicitaria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCP00005.pdf829.98 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.