2008

Plan de mercadeo estratégico para incrementar las ventas de productos integrales de la empresa Pani Ltda

Rebolledo Yepes, Enrique Hernán

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/7337
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Plan de mercadeo estratégico para incrementar las ventas de productos integrales de la empresa Pani Ltda
Authors: Rebolledo Yepes, Enrique Hernán
metadata.dc.contributor.advisor: Plata Franco, Jesús María
Keywords: Mercadeo y Negocios Internacionales;Estrategia de mercadeo;Planes de mercadeo;Pani Ltda
Issue Date: 2008
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/7337
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T05341.pdf374.81 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.