2008-07-23

Plan de mercadeo estratégico para posicionar la marca Cereales J.J en el mercado año 2008-2009

Montes Tovar, Diana Carolina

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/7294
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Plan de mercadeo estratégico para posicionar la marca Cereales J.J en el mercado año 2008-2009
Authors: Montes Tovar, Diana Carolina
metadata.dc.contributor.advisor: Ferro Rodríguez, Felipe Humberto
Keywords: Mercadeo y Negocios Internacionales;Estrategia de mercadeo;Cereales J.J;Planes de mercadeo;Posicionamiento (Publicidad)
Issue Date: 23-Jul-2008
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/7294
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T05298.pdf294 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.