2008-02-04

Mejoramiento del proceso operativo del departamento del servicio al cliente de Panalpina S.A. sucursal Cali

Mosquera Campo, Hernán Darío

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/7269
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Mejoramiento del proceso operativo del departamento del servicio al cliente de Panalpina S.A. sucursal Cali
Authors: Mosquera Campo, Hernán Darío
metadata.dc.contributor.advisor: Muñoz Aguilar, Rafael Antonio
Keywords: Mercadeo y Negocios Internacionales;Servicio al cliente;Panalpina S.A
Issue Date: 4-Feb-2008
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/7269
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T05273.pdf155.21 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.