2010

Plan estratégico de mercadeo para la empresa Mckinsey Education Grou. Un reto a la expansión de su mercado hacia Latinoamerica

Zúñiga Manquillo, Anne Johana

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/7246
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Plan estratégico de mercadeo para la empresa Mckinsey Education Grou. Un reto a la expansión de su mercado hacia Latinoamerica
Authors: Zúñiga Manquillo, Anne Johana
metadata.dc.contributor.advisor: Roldán Zuluaga, Santiago
Keywords: Mercadeo y Negocios Internacionales;Mercadeo;Planes de mercadeo;Mckinsey Education Grou
Issue Date: 2010
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/7246
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T05250.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.