2009-12

Implementación de un plan de mercadeo para la empresa Q'Riquiz con el objetivo de generar recordación de marca y aumentar su volumen de ventas

Espitia Valencia, León Yohel

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/7209
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Implementación de un plan de mercadeo para la empresa Q'Riquiz con el objetivo de generar recordación de marca y aumentar su volumen de ventas
Authors: Espitia Valencia, León Yohel
metadata.dc.contributor.advisor: Quesada Méndez, Jairo
Keywords: Mercadeo y Negocios Internacionales;Mercadeo;Planes de mercadeo
Issue Date: Dec-2009
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/7209
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T05217.pdf811.14 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.