2012-05-20

Análisis de las campañas con contenido sexual de las marcas Diesel y Calvin Klein

Arboleda Muñoz, Catalina

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/3351
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Análisis de las campañas con contenido sexual de las marcas Diesel y Calvin Klein
Authors: Arboleda Muñoz, Catalina
Caserta Espinosa, Claudia Isabella
metadata.dc.contributor.advisor: Benavídez Martínez, Jairo Norberto
Keywords: Comunicación Publicitaria;Campañas publicitarias;Sexo en la publicidad;Publicidad;Advertising;Advertising campaigns;Sex in advertising
Issue Date: 20-May-2012
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/3351
Appears in Collections:Comunicación publicitaria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCP01081.pdf837.85 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.