2012-05-20

Plan de mercadeo para el reposicionamiento de la empresa Publicidad Integral de Colombia en el ciudad de Cali

Rangel Oliveros, Diana Fernanda

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/2955
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Plan de mercadeo para el reposicionamiento de la empresa Publicidad Integral de Colombia en el ciudad de Cali
Authors: Rangel Oliveros, Diana Fernanda
metadata.dc.contributor.advisor: Botero, Carlos Alberto
Keywords: Market surveys;Positioning (advertising);Administración Modalidad Dual;Planes de mercadeo;Estrategia de mercadeo;Análisis de mercadeo
Issue Date: 20-May-2012
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/2955
Appears in Collections:Administración de empresas modalidad dual

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TAU00904.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.