2012-07-10

Análisis de los factores culturales empresariales de los Estados unidos Mexicanos que influyen en los procesos de las negociaciones con las pymes a Santiago de Cali, Colombia

Cruz Bedoya, Ana Sofía

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/2869
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Análisis de los factores culturales empresariales de los Estados unidos Mexicanos que influyen en los procesos de las negociaciones con las pymes a Santiago de Cali, Colombia
Authors: Cruz Bedoya, Ana Sofía
metadata.dc.contributor.advisor: Muñoz Aguilar, Rafael Antonio
Keywords: Marketing;Mercadeo y Negocios Internacionales;Mercadeo internacional;Mercadeo
Issue Date: 10-Jul-2012
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/2869
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TMD00852.pdf2.21 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.