2012-07-08

Plan de segmentación de mercado en el click ganador "Agencia de Publicidad y Mercadeo Eme, orientado a establecer métodos efectivos de venta de servicios

Mejía Obando, Kelly Johanna

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/2865
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Plan de segmentación de mercado en el click ganador "Agencia de Publicidad y Mercadeo Eme, orientado a establecer métodos efectivos de venta de servicios
Authors: Mejía Obando, Kelly Johanna
metadata.dc.contributor.advisor: Arciniegas, José Norberto
Keywords: Market segmentation;Internet marketing;Mercadeo y Negocios Internacionales;Segmentación del mercado;Mercadeo en Internet
Issue Date: 8-Jul-2012
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/2865
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TMD00849.pdf7.94 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.