2012-08-08

Desarrollo de un modelo de plan estrategico de mercadeo para alamacenes de cadena, enfocado en el mejoramiento del servicio al cliente

Revelo Diago, Paulo Cesar

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/2810
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Desarrollo de un modelo de plan estrategico de mercadeo para alamacenes de cadena, enfocado en el mejoramiento del servicio al cliente
Authors: Revelo Diago, Paulo Cesar
metadata.dc.contributor.advisor: Idarraga Buitrago, Jairo Adolfo
Keywords: Marketing;Market surveys;Mercadeo y Negocios Internacionales;Planes de mercadeo;Estrategia de mercadeo;Análisis de mercadeo
Issue Date: 8-Aug-2012
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/2810
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TDM00811.pdf699.52 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.