2011-05-05

Evaluación de la equidad de marca de Buenavista Constructora y Promotora S.A. según modelo Keller

Martínez Otero, Diana Carolina

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/2802
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Evaluación de la equidad de marca de Buenavista Constructora y Promotora S.A. según modelo Keller
Authors: Martínez Otero, Diana Carolina
Burbano Magaña, Sergio Andres
metadata.dc.contributor.advisor: López Vega, Ricardo Andrés
Keywords: House marks;Positioning (advertising);Marketing;Mercadeo y Negocios Internacionales;Marcas de empresas;Posicionamiento (Publicidad);Mercadeo
Issue Date: 5-May-2011
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/2802
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TMD816.pdf48.01 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.