1994

Implementación de una estrategia de comunicación para la oficina de promoción y mercadeo del CCA-ASTIN SENA

Soto, Diana Cristina

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/1822
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Implementación de una estrategia de comunicación para la oficina de promoción y mercadeo del CCA-ASTIN SENA
Authors: Soto, Diana Cristina
metadata.dc.contributor.advisor: Lenis Vallejo, Diego
Keywords: Comunicación Social-Periodismo;Estrategia de la comunicación;Medios de comunicación de masas;Comunicación en mercadeo;Comunicación organizacional
Issue Date: 1994
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/1822
Appears in Collections:Comunicación social-periodismo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T0000205.pdf5.76 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.