2011

Plan estratégico de marketing para incrementar las ventas y ganar participación del Centro de Diagnóstico Automotor de Jamundí

Cárdenas, Lina Constanza

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/1490
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Plan estratégico de marketing para incrementar las ventas y ganar participación del Centro de Diagnóstico Automotor de Jamundí
Authors: Cárdenas, Lina Constanza
Peláez Tejada, María Mercedes
metadata.dc.contributor.advisor: Franco Leyton, Diego Fernando
Keywords: Marketing;Mercadeo y Negocios Internacionales;Planes de mercadeo;Estrategia de mercadeo;Mercadeo
Issue Date: 2011
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/1490
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TMD00632.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.