2010-11-30

Estrategia de mercadeo de motocicletas Jialing, para mejorar las ventas dentro del territorio colombiano

Hoyos Cardona, María Alejandra

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/1479
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Estrategia de mercadeo de motocicletas Jialing, para mejorar las ventas dentro del territorio colombiano
Authors: Hoyos Cardona, María Alejandra
metadata.dc.contributor.advisor: Rodríguez Victoria, Orietha Eva
Keywords: Marketing;Mercadeo y Negocios Internacionales;Estrategia de mercadeo;Mercadeo
Issue Date: 30-Nov-2010
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/1479
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TMD00621.pdf675.14 kBAdobe PDFView/Open
TMD0621A.mpg111.96 MBMPEGView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.