2010-12

Caracterización de las redes sociales virtuales para identificar variables estratégicas que apoyen acciones de mercadeo en internet

Giraldo Arias, Valentina

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/1478
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Caracterización de las redes sociales virtuales para identificar variables estratégicas que apoyen acciones de mercadeo en internet
Authors: Giraldo Arias, Valentina
Orozco Marulanda, Mauricio
metadata.dc.contributor.advisor: Roldán Zuluaga, Santiago
Keywords: Social Networks;Electronic commerce;Mercadeo y Negocios Internacionales;Comercio electrónico;Redes sociales
Issue Date: Dec-2010
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/1478
Appears in Collections:Mercadeo y negocios internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TMD00620.pdf11.29 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.