2011-04-01

Desarrollo de uan marca con elementos morfológicos Hindo-árabes, para una tienda de productos árabes- Hassan Store

Chavez García, Juan Camilo

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/1066
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Desarrollo de uan marca con elementos morfológicos Hindo-árabes, para una tienda de productos árabes- Hassan Store
Authors: Chavez García, Juan Camilo
García Saa, David Humberto
metadata.dc.contributor.advisor: Lombana Jején, Andrés Fernando
Keywords: Diseño de la Comunicación Gráfica;Marcas de fabrica;Imagen corporativa;Hassan Store;Trade-marks;Corporate image;Graphic design
Issue Date: 1-Apr-2011
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/1066
Appears in Collections:Diseño de la comunicación gráfica

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TDG00216.pdf480.56 kBAdobe PDFView/Open
TDG0216A.pdf76.36 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.