2011-12-01

Análilsis modelos de comunicación y su gestión estratégica que agrega valor, fomenta desarrollo social y genera rentabilidad. Caso: Cinco organizaciones colombianas

López Rojas, Tatiana

Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10614/1014
Export Citations:
Export to Mendeley Export to RIS Export to Zotero
Title: Análilsis modelos de comunicación y su gestión estratégica que agrega valor, fomenta desarrollo social y genera rentabilidad. Caso: Cinco organizaciones colombianas
Authors: López Rojas, Tatiana
metadata.dc.contributor.advisor: López, Harold Fernando
Keywords: Corporate culture;Communication in organizations;Comunicación Social-Periodismo;Comunicación organizacional;Estrategia de comunicación
Issue Date: 1-Dec-2011
Publisher: Universidad Autónoma de Occidente
URI: http://hdl.handle.net/10614/1014
Appears in Collections:Comunicación social-periodismo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCS00160.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open
TCS0160A.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.